April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۲۱۷
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
0
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فردی که با همدستی یکی از دوستان خود اقدام به جعل یک فقره چک‌ بانکی به مبلغ ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرده بود، خبر داد.

کلاهبرداری ۶۸ میلیاردی از شرکت نفت سپاهان

 

 

به گزارش پول نیوز، سردار عبدالله حسنی صبح امروز اظهار کرد: با اعلام شکایت نماینده شرکت نفت سپاهان تهران مبنی بر جعل یک فقره چک‌بانک، بلافاصله پرونده‌ای با این موضوع در پلیس آگاهی استان سمنان تشکیل شد و مسأله با حساسیت مورد پیگیری مأموران انتظامی قرار گرفت.


وی گفت: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی استان سمنان در بررسی‌های نخستین دریافتند که یک فقره چک به مبلغ ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که اصل آن در خزانه‌داری شرکت موجود است، توسط فرد یا افراد متخلف جعل شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این چک توسط جاعلان در یکی از شعب بانک سپه شهرستان سمنان نقد شده است، گفت: مجرمان پس از دریافت وجه بلافاصله اقدام به خرید ۴۰۰ سکه تمام بهار آزادی و مقدار یک کیلوگرم طلاجات در پایتخت کردند.

حسنی با اشاره به حساسیت و پیچیدگی پرونده بیان کرد: پلیس با تشکیل کارگروه ویژه و انسجام نیرو‌های عملیاتی، برنامه‌ای مدون و دقیق برای شناسایی و دستگیری عاملان این واقعه پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پرتلاش و هوشیار پلیس آگاهی استان سمنان با بهره‌گیری از توان، نیرو، تجهیزات و تعهدات سازمانی دو نفر از متهمان را با همکاری ناجا در استان گلستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عامل اصلی جعل چک بانکی در یکی از شهرستان‌های استان گلستان خبر داد و افزود: پیگیری‌های پلیس برای دستگیری همدست دیگر وی نیز ادامه دارد.
 
منبع: خبرآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: