کد خبر: ۳۵۸۲۳۵
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
0
تحقیقات در خصوص جسد سوخته چوپان هرمزگانی ادامه دارد. این جسد متعلق به جوان ۱۹ ساله‌ای است که در اواخر هفته گذشته در اطراف روستای گیشان توابع بخش تخت کشف شد.

سوزاندن وحشتناک پسر ۱۹ ساله در هرمزگان

 

 

به گزارش پول نیوز، خانواده این پسر جوان به نام مسعود افتاده اهل قلعه قاضی، پس از دو روز مفقودی، بدن سوخته او را با دست و پای بسته در اطراف زمین کشاورزی پیدا کردند.

ابوذر، برادر مسعود در این خصوص این حادثه گفت: برادرم همیشه گوسفندانش را به چرا می‌برد و گاهی اوقات تا چند روز دنبال دام‌هایش بود، اما ساعت ۱۵ دوشنبه گذشته یکم شهریورماه، به بهانه سر زدن و آبیاری به نخل‌هایش در روستای گیشان که از محل سکونتمان ۱۵ کیلومتری فاصله دارد از خانه خارج شد.

این جوان ۳۰ ساله ادامه داد: پدرم گوسفندان او به همراه گوسفندان خودش به چرا برد، یک روز گذشت خبری از مسعود نشد تلفنش خاموش بود نگران حالش شدیم فکر کردیم شاید تصادف کرده است پاسگاه اطلاع دادیم، به همراه خانواده و آشناییان جستجو برای یافتن او آغاز کردیم. وی اضافه کرد: تا اینکه صبح چهارشنبه موتورسیکلت مسعود را در اطراف یک‌خانه‌ای یافتیم و ساعت ۱۰ صبح بدن سوخته او را با دست و پای بسته در زمین کشاورزی‌اش پیدا کردیم. افتاده این را هم گفت که موتورسیکلت متوفی درحالی‌که باد لاستیک آن خالی کردند در زیر این سایبان رهاشده بود که توسط مأمورین تحویل کلانتری داده شد.

وی با اشاره به تنها کلبه موجود در نزدیکی صحنه حادثه افزود: کلبه‌ای خارج از روستای گیشان در نزدیکی محل قتل قرار دارد که بنا بر اظهارات صاحبش، قفل درب آن شکسته شده و از تمام وسایل موجود در آن فقط طناب به سرقت رفته است، طنابی که دست و پای برادرم با آن بسته‌شده بود.

گفتنی است: این پرونده در دستور پلیس آگاهی هرمزگان قرار گرفت و تحت بررسی است.
 
منبع: کارگر آنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: