کد خبر: ۳۵۸۲۸۴
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
0
یک شرکت تحقیقاتی به تازگی گزارش با اهمیتی را از روند فعالیت‌های این شرکت منتشرکرده است که نشان می‌دهد بیمه رازی توانسته توجه انتخابی مخاطبان را خصوصا در فضای مجازی به خود معطوف نماید.
بیمه رازی با ۱۹۵ میلیون بار دیده شدن رکورددار توجه انتخابی مخاطبان
به گزارش پول نیوز، یک شرکت تحقیقاتی به تازگی گزارش با اهمیتی را از روند فعالیت‌های این شرکت منتشرکرده است که نشان می‌دهد بیمه رازی توانسته توجه انتخابی مخاطبان را خصوصا در فضای مجازی به خود معطوف نماید.

این تحقیقات که با بررسی انواع کانال‌های شبکه مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام، توئیتر، وب سایت‌ها و ... مورد بررسی قرار گرفته است، نشان می‌دهد بیمه رازی بیش از ۱۹۵ میلیون بار در فضای مجازی درسه ماه گذشته دیده شده که این در مقایسه با سایر رقبای صنعت عددی قابل توجه است. این در حالی است که بیمه رازی نسبت به مشابه سال گذشته بیش از ۱۸۰۰ درصد رشد در تولید محتوای رسانه‌ای و تبلیغاتی و افزایش حضور در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته است.

مطالعات تحقیقاتی گویای این است که بیمه رازی برای پیشبرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه پا را از محدوه جغرافیایی پایتخت نه تنها فراتر برده بلکه در شهر‌هایی مانند هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، شیراز، زنجان و ... مورد توجه مخاطبین بسیاری قرار گرفته است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که این شرکت با ارتباطات بازاریابی یکپارچه نه تنها تلاش دارد که ثبات بیشتری را برای پیام‌های ارتباطی خود رقم زند بلکه برنامه‌ای مدون برای کسب سهم گسترده تری از بازار صنعت بیمه کشور دارد.

پیش از حضور دکتر علی جباری در بیمه رازی، تردید‌هایی در آینده این شرکت خصوصی ایجاد کرده بود، اما به نظر می‌رسد حالا او تلاش دارد که از همه ابزار‌های مدیریتی در اختیارش برای رهیافت‌های جدید استفاده کند.

در شرایط خاص کنونی، سهم بازار نصیب آن‌هایی خواهد شد که خود را با شرایط و استفاده از فضای مجازی و دیجیتال تطبیق دهند.

رشد ۱۷۷ درصدی پرتفوی شرکت بیمه رازی در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گویای اثربخشی راهبرد‌ها ست.

علاقه مندی و جست و جوی افراد شانس دیده شدن بیمه رازی را نسبت به رقبا ارتقا داده و افزایش دیده شدن به افزایش سهم صدای شرکت منجر شده است و افزایش سهم صدا به افزایش سهم قلبی منتج خواهد شد و این یک قانون تکاثری است؛ بنابراین اگر بیمه رازی بتواند با طراحی یک هویت یکپارچه از نوک هرم شرکت تا لایه‌های زیرین و اجرایی همسویی ایجاد کند طوری که مخاطب از رفتار عامل فروش بتواند به افکار مثبت سطح کلان دست پیدا کند سبب خواهد شد سطحی از اطمینان از طرف بیمه رازی به سمت مشتری ایجاد شود. مسلما هرقدر این اطمینان مستحکم‌تر شود مشتریان در نقش سفیران برند می‌توانند بازویی باشند در حوزه بازارداری.

باید بپذیریم این شرکت در حوزه شناخت برند در جایگاه مناسبی نسبت به گذشته قرار گرفته است ضمن اینکه آنچه بیمه رازی هدف گذاری کرده و آنرا نسبت به رقبا متمایز کرده حرکت به سوی ایجاد باشگاه سفیران برند است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نیازمندیها