April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۳۷۳
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
0
فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" گفت: اراذل و اوباشی که یکی از کارکنان یگان امداد را مجروح کرد با شلیک پلیس راهی بیمارستان شد.
حمله خونین به پلیس شیراز + جزییات
 
 
به گزارش پول نیوز، سرهنگ “فرج شجاعی”بیان کرد: اکیپ موتوری ماموران یگان امداد شیراز حین گشت‌زنی در محدوه “معالی‌آباد” مشاهده کردند ۳ نفر سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت با چاقو در حال عربده‌کشی، فحاشی و قدرت‌نمایی هستند که بلافاصله برای دستگیری وارد عمل شدند.

وی افزود: یکی از اراذل و اوباشان به محض مشاهده پلیس به سمت ماموران حمله‌ور و با یک تیغه چاقو یکی از کارکنان یگان امداد را از ناحیه پا مجروح کرد.

درگیری خونین اراذل و اوباش با پلیس در معالی آباد شیراز
فرمانده انتظامی “شیراز” خاطر نشان کرد: سریعا دیگر مامور یگان امداد وارد عمل شده و با توجه به اصرار متهم به نافرمانی و بی توجهی به هشدار‌های پلیس، با رعایت قانون به کار‌گیری سلاح فرد ضارب را با شلیک یک تیر مجروح کرد.

سرهنگ “شجاعی” با بیان اینکه هر دو مجروح راهی بیمارستان و حال مزاجی آنان رضایت‌بخش می‌باشد، گفت: با حضور نیرو‌های کمکی و ماموران پلیس امنیت عمومی استان هر دو همدست ضارب نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس برای مقابله با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت لحظه‌ای درنگ نکرده و کسانی که بخواهند عرض اندام کنند برابر قانون با جدیت با آنان برخورد می‌شود.
 
منبع: رکنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: