April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۳۷۶
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
0
سازمان جهانی بهداشت اعلان کرد که ظاهرا گونه تازه‌ای از ویروس کرونا که برای نخستین بار در ماه مه (اردیبهشت) در آفریقای جنوبی شناسایی شده، سرایت پذیری ندارد و موجب نگرانی نیست.
سازمان جهانی بهداشت: کرونای آفریقای جنوبی مسری نیست!
 
 
به گزارش پول نیوز، مارگارت هریس در یک نشست سازمان ملل گفت که ظاهرا این سویه که سی.۱.۲. (C.۱.۲) نامگذاری شده در هنگام چرخش در میان جوامع منتشر نمی‌شود و بنابراین موجب نگرانی این نهاد وابسته به سازمان ملل متحد نیست.
آنتونی فائوچی (رئیس موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی و عضو کارگروه مقابله با کرونای کاخ سفید) گفت که آمریکا ممکن است با ۱۰۰ هزار مرگ‌ومیر ناشی از ابتلا به کرونا در چارچوب زمانی مشابه روبرو شود که بیشتر در میان افرادی خواهد بود که همچنان از زدن واکسن امتناع می‌ورزند.
هانس کلاگ مدیر بخش اروپای سازمان جهانی بهداشت تصریح کرد: هفته گذشته شاهد افزایش ۱۱ درصدی شمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در این منطقه بودیم و انتظار مرگ و میر حدود ۲۳۶ هزار نفر دیگر را در اروپا تا اول دسامبر خواهیم داشت.

منبع: بهداشت نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: