April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۴۶۹
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
0
رئیس سازمان زندان‌های کشور با انتشار حکم عزل فرمانده یگان حفاظت زندان اوین در دی ماه سال گذشته به علت نظارت ضعیف بر عملکرد پرسنل بر سابقه‌دار بودن برخورد با تخلفات در سازمان زندان‌ها تأکید کرد.
حکم عزل فرمانده یگان حفاظت زندان اوین منتشر شد
 
 
به گزارش پول نیوز، محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌های کشور با انتشار حکم عزل فرمانده یگان حفاظت زندان اوین در دی ماه سال گذشته به علت نظارت ضعیف بر عملکرد پرسنل بر سابقه دار بودن برخورد با تخلفات در سازمان زندان‌ها تأکید کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «واضحه، نصب دوربین برای ثبت تخلف و پیگیری آنهاست، همانطور که سخنگوی محترم قوه گفتند: این تخلفات سابقه رسیدگی دارد. ولی فقط برای آرامش خاطر هموطنان عزیزی که نگران شده اند، تصویر دستورعزل فرمانده یگان حفاظت زندان اوین در ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ به دلیل نظارت ضعیف برعملکرد پرسنل را، منتشر میکنم.»
 
منبع: رکنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: