April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
تحلیل ارزهای دیجیتال توسط وحید مسعودی
کد خبر: ۳۵۸۵۰۶
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
0
در انتهای روز ۱ سبتامبر مصادف با ۱۰ شهریور ۱۴۰۰، اتریوم حرکت‌های پر قدرتی را به سمت بالا شروع کرد، اصلاح قیمتی خود را به صورت موقتی به اتمام رساند و در حال رسیدن به هدف‌های بالاتری می‌باشد.

 

به گزارش پول نیوز، هدفی که اتریوم در سر دارد، فعلا هدف ۴۰۰۰ دلار است و حرکت اتریوم در این محدوده ۴۰۰۰ دلار مجدد باید بررسی شود تا کیفیت حرکت آن مشخص شود، ولی هدف حداقل آن ۴۰۰۰ دلار می‌باشد.


یببب

افرادی که قصد خرید اتریوم دارند، میتوانند در تایم کوتاه مدت، به دنبال نواحی حمایتی باشند تا معامله خرید خود را عملی کنند.
همچنین با آغاز روز ۲ سبتامبر مصادف با ۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ارز دیجیتال کاردانو Cardano با نماد ADA اصلاح خودش را که در قالب یک کانال نزولی بوده، به اتمام رسانده و با شکسته شدن این کانال هدف ۳ دلار را لمس کرده و برای هدف‌های بعدی آماده شده است.

یببب
اگر بین کاردانو و اتریوم بخواهیم گزینه خوبی را انتخاب کنید، از نظر قیمتی و از نظر زیرساخت، کاردانو هم از قیمت ارزان‌تر و هم از ساختار بنیادی بهتری برخوردار است.
علاوه بر این‌ها، قیمت ۳ دلار (َADA) در مقایسه با ۳۷۰۰ دلار (ETH)، ترس کمتری برای سرمایه گذار دارد و برآیند خرد جمعی به سمت سرمایه گذاری در قیمت‌هایی پایین‌تر است و معمولا در شرایط یکسان، قیمت‌هایی پایین‌تر در ذهن سرمایه گذار، راحت‌تر هضم می‌شود.
البته این نکته بدان معنا نیست که هر دارایی ارزان قیمت، برای سرمایه گذاری مناسب است.
در ادامه به بیتکوین می‌پردازم که در تحلیل قبلی خط روند حمایتی خود، خطی برای حفظ قیمت بود که تا اینجای کار با یک شکست ضعیف به زیر خط حرکت کره و مجدد خود را بالای این خط یعنی در قیمت ۴۹ هزار دلار تثبیت کرده است.

یببب

تا زمانی که بالای این قرار دارد، نگران هیچ افت قیمتی نباشید. ولی به محض شکست قدرتمند این خط، اصلاح قیمتی آن شروع خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: