April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۷۳۲
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
0
یازدهمین پرونده قتل عمد در آذربایجان‌غربی به صلح و سازش رسید.
پاره شدن طناب دار از گردن قاتل ارومیه‌ای
 
 
به گزارش پول نیوز، ناصر عتباتی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چندی پیش شخص جوانی به هویت (م. ع) در شهرستان خوی بر سر اختلاف مالی جزئی شخص (م. س) که او هم جوانی ۱۸ ساله بود، وی را به قتل رسانده و پس از تعقیب و دستگیری و رسیدگی در دادگاه کیفری یک، به قصاص نفس محکوم شده بود.

وی تصریح کرد: در این رابطه به لطف الهی و در نتیجه مساعی و تلاش‌های مجموعه قضایی ریاست دادگستری و دادستان شهرستان خوی و بهره گیری از ظرفیّت هسته‌های صلح و سازش و بخشایش و معتمدین محلّی، اولیاء دم مقتول رضایت خویش را اعلام و قاتل از قصاص نفس، رهایی و حیاتی دوباره یافت.

عتباتی افزود: این اتفاق تاثر برانگیز به علت عدم کنترل احساسات و نداشتن کنترل خشم به وسیله یک فرد ناپخته و خام اتفاق افتاده که نیاز به آموزش مهارت‌های رفتاری خصوصا کنترل خشم در جامعه را روشن می‌کند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با تقدیر از اولیای دم به دلیل این اقدام خدا پسندانه و قرآنی آنان تقدیر کرد و از ریش سفیدان و متنفذان محلی و رئیس دادگستری و دادستان خوی که اسباب این سازش را فراهم کرد تقدیر و از عموم مردم خواست تا در این نوع کار‌ها همیار و یاور دستگاه قضایی باشند.
 
منبع: رکنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: