April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۷۵
۲۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۷
0
وزير آموزش و پرورش از تحت پوشش قرار گرفتن بيمه طلايي بيش از 650 هزار نفر از فرهنگيان بازنشسته و خانواده آنها از ابتداي تيرماه سال جاري خبر داد.
به گزارش پول‌نیوز از پايگاه اطلاع رساني صنعت بيمه، حميدرضا حاجي بابايي در مراسم امضاي تفاهمنامه همكاري با بيمه ايران افزود: فرهنگيان بازنشسته از يكم تيرماه امسال به مدت يك سال به همراه خانواده هاي خود تحت پوشش بيمه طلايي قرار مي گيرند.
وي در ادامه بيان داشت:علت آغاز پوشش بيمه اي بازنشستگان آموزش پرورش از ابتداي تابستان ، هماهنگي با وزارت رفاه و فراهم آوردن تمهيدات لازم در اين زمينه است.
حاجي بابايي با بيان اينكه مدت زمان قرارداد وزارت آموزش و پرورش با بيمه ايران تا ارديبهشت سال 91 تمديد شده ، گفت: تمام فرهنگيان آموزش و پرورش نيز به مدت يكسال ديگر تحت پوشش بيمه طلايي قرار مي گيرند.
وزير آموزش و پرورش درباره افزايش حق بيمه فرهنگيان با عنوان اين مطلب كه امسال نسبت به سال گذشته اين رقم تغييري نيافته ، افزود: البته مديرعامل بيمه ايران عنوان داشته كه اين مبلغ بين 10 تا 15 درصد نسبت به سال گذشته افزايش يافته است.
به گفته حاجي بابايي، در خدمات بهداشتي و درماني ارائه شده توسط بيمه طلايي ايران نسبت به سال گذشته تغييري ايجاد نشده است.
وي افزود: سقف ارائه خدمات فرهنگيان شاغل با بازنشسته ها هيچ تفاوتي نخواهد داشت.
وزير آموزش و پرورش در مورد مشكلات موجود در خدمات ارائه شده به برخي از فرهنگيان نيز گفت: بيمه آموزش و پرورش طلايي است اما ممكن است در برخي از مناطق به دليل كمبود امكانات اين بيمه طلايي نباشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: