کد خبر: ۳۵۸۷۵۷
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
0
ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ملزم به افشای فهرست زمین و ساختمان‌های خود شدند.

بورس با تغییرات جدید همراه شد| جزئیات

به گزارش پول نیوز، براساس مصوبه مورخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰، هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، تمامی ناشران ثبت شده نزد سازمان موظف شدند فهرست زمین و ساختمان‌های خود را مانند الگوی منتشر شده از سوی «سازمان»، در گزارش فعالیت هیات مدیره به مجامع عمومی عادی سالیانه یا عادی به طور فوق العاده ، افشا کنند.

با توجه به اینکه بسیاری از ناشران، مجامع عمومی عادی سالانه خود را برگزار کرده اند؛ این ناشران موظف هستند، فهرست یاد شده را در قالب اطلاعیه ای جداگانه با عنوان«افشای فهرست زمین و ساختمان» در سامانه کدال منتشر کنند.

در ابلاغیه مدیر نظارت بر ناشران سازمان ، جدولی پیوست شده است که بر این اساس، فهرست زمین و ساختمان‌های ناشران، باید طبق مختصات عنوان شده در این جدول، منتشر شود همچنین مبالغ مندرج در جدول یاد شده باید با مبالغ متناظر آنها طبق آخرین صورت‌های مالی سالانه حسابرسی شده مطابقت داشته باشد.

اجرای این ابلاغیه تا تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ توسط تمامی ناشران لازم الاجرا است.

بورس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: