کد خبر: ۳۵۸۷۹۱
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
0
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی بندرعباس گفت: فیلم منتشر شده از حریق عمدی یک دستگاه پراید در فضای مجازی مربوط به ظهر ۱۰ شهریورماه جاری در شیر اول جنب بانک ملی بندرعباس است.
آتش زدن عمدی پراید مقابل بانک ملی
 
 
به گزارش پول نیوز، حسن امینی زاده، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس افزود: ساعت ۱۳ و ۳۴ دقیقه چهارشنبه دهم شهریورماه جاری حادثه آتش سوزی خودرویی در بلوار جمهوری شیر اول جنب بانک ملی به ۱۲۵ اطلاع داده شد و تیمی از ایستگاه شماره ۴ به محل اعزام شدند.

حسن امینی زاده ادامه داد: ۴ دقیقه بعد از اعلام حریق، ماموران به محل حادثه رسیدند. آتش خاموش شده بود و خودرو دچار ۳۰ درصد خسارت شد.

گفتنی است: فردی موتورسوار در حالی که صورت خود را پوشانده بود خودروی یکی از ارباب رجوعان بانک ملی را به آتش کشید و از محل متواری شد. اطلاعاتی از انگیزه این فرد موتورسوار برای آتش سوزی خودرو در دست نیست.

منبع: کارگر آنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: