April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۸۲۹
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
0
نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیران با رای مردم مناطق محروم وزیر شدند و نکند خدای نکرده مناطق و استان‌های محروم را فراموش کنند و تمام هم و غم و منابع را برای شهر‌های بزرگ اختصاص دهند.
آریان پور: وزرا مردم مناطق محروم را فراموش نکنند
 
رضا آریان پور در نطق خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: از حضور شما در بدو خدمت در استان‌های محروم و بحران زده سیستان و بلوچستان و خوزستان و حضور بدون واسطه در میان مردم تشکر می‌کنم و شما را به استان گلستان که براساس شاخص‌های موجود جزء ۵ استان محروم کشور محسوب می‌شود، دعوت می‌کنم.

وی ضمن درخواست از هیات دولت برای تاسی به رئیس جمهور، بیان کرد: وزیران عزیز، شما با رای مردم مناطق محروم وزیر شدید و نکند خدای نکرده مناطق، شهر‌های کوچک و استان‌های محروم را فراموش کنید و تمام هم و غم و منابعتان را برای شهر‌های بزرگ و کلانشهر‌ها بگذارید.
 

وی ضمن تبریک به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: این وزارتخانه متاسفانه در تخصیص بودجه در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف در سال‌های گذشته در حق استان گلستان اجحاف کرده است. کل بودجه‌ای که امسال برای احداث راه‌های روستایی استان گلستان در نظر گرفته شده ۳۲ هزار میلیارد است که این میزان حتی برای احداث یک راه روستایی هم کفایت نمی‌کند.

نماینده مردم مینودشت همچنین خواستار تخصیص بودجه برای تکمیل بزرگراه بهشهر به قوچان در مسیر پارک جنگلی گلستان به مشهد به دلیل مخاطرات زیادی که برای مردم و مسافران وجود دارد، شد.

آریان پور در پایان از هیات دولت خواست که بین وزارت نفت و راه و شهرسازی مشخص شود که کدام یک باید در رابطه با تاسیس جایگاه سوخت این فرودگاه اقدام کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: