کد خبر: ۳۵۸۸۵۵
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳
0
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه فروش تور زمینی اربعین قطعا کلاهبرداری است، گفت: امسال حتی به سمت مقاصد مرز‌های چهارگانه با عراق هم بلیتی فروخته نمی‌شود.
فروش تور زمینی اربعین کلاهبرداری است
 
داریوش باقرجوان درباره آگهی‌ها و تبلیغات کاروان عتبات عالیات در ایام اربعین اظهار داشت: همه تصمیمات در حوزه سفر‌ها و جابه‌جایی زائران در ایام اربعین تابع ابلاغیه‌ها و بخشنامه‌های ستاد مرکزی اربعین است، هر چند تصمیمات شناور است، اما تا این لحظه قرار نیست، هیچ‌گونه تردد زمینی وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر این‌که مرز‌های زمینی مسافری ایران و عراق در این ایام بسته است، ادامه داد: به هیچ وجه فروش بلیت اتوبوس، سواری کرایه و ... به عراق در ایام اربعین نداریم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: هر گونه فروش بلیت به مقاصد عراق برای ایام اربعین غیرقانونی است و شرکت‌های حمل و نقل هیچ فروشی ندارند و اساسا امکان خروج از مرز‌ها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مردم فریب تبلیغات و آگهی‌های تور‌های زمینی و کاروان به سمت عراق در ایام اربعین را نخورند و فروش تور زمینی و فروش بلیت به مقاصد عراق به طور قطع کلاهبرداری است و از مردم تقاضا داریم نسبت به خرید بلیت اتوبوس یا تور زمینی و کاروان به مقاصد عراق اقدام نکنند؛ پیش از این همه ثبت نامی‌ها از طریق سامانه مربوط به سازمان حجم و زیارت انجام می‌شد و این سامانه هم در شرایط حال حاضر به دلیل ممنوعیت سفر‌های زمینی غیر فعال است.

‌باقرجوان با بیان این که امسال حتی به سمت مرز‌های چهارگانه عراق بلیتی فروخته نمی‌شود، گفت: آن‌چیزی که تا به این لحظه به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام شده، این است که اربعین امسال تردد زمینی نخواهیم داشت و حتی به سمت مرز‌های عراق هم بلیتی برای فروش نداریم.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: