کد خبر: ۳۵۸۹۹۰
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
0
مربی تیم دوومیدانی دانشگاه آزاد می‌گوید با اینکه کرونا باعث شد که مرحله اول لیگ دو بار به تعویق بیفتد و پیک بدنی برخی ورزشکاران بهم بریزد اما سطح مسابقات خوب بود.
سپیده توکلی: لیگ شروع خوبی داشت
مرحله اول مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان برگزار شد و ورزشکاران به رقابت با یکدیگر پرداختند. در جریان این مسابقات چندین رکورد ملی جابه‌جا شد که مهمترین آن شکسته شدن رکورد ۴۷ ساله دوی ۴ در ۱۰۰ متر امدادی توسط تیم دانشگاه آزاد اسلامی بود.

سپیده توکلی به برگزاری این مسابقات اشاره و بیان کرد: تعویق رقابت‌ها باعث شده بود که پیک بدنی برخی ورزشکاران خراب شود، اما بد نبود و شروع خوبی داشتند. سطح مسابقات هم خوب بود و امیدوارم بهتر از این شود.

او در مورد عملکرد تیم دانشگاه آزاد گفت: در ماده ۴ در ۱۰۰ متر رکوردایران را بعد از ۴۷ سال جابه‌جا کردیم که یکی از قدیمی‌ترین رکورد‌های ایران بود. ورزشکاران تیم ما خوب کار کردند و نزدیک به ۱۰ مقام اولی داشتیم.

مربی تیم دانشگاه آزاد در مورد شانس قهرمانی تیم خود گفت: رقابت خیلی نزدیکی با تیم پلیمر خلیج فارس داریم. تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم، اما در این شرایط کرونا چیزی قابل پیش‌بینی نیست. با این حال همه تلاش خود را می‌کنیم.

او فاصله برگزاری مرحله اول (۱۴ و ۱۵ شهریور) با دوم لیگ (۲۴ و ۲۵ شهریور) را کم دانست و گفت: فاصله نزدیک است، اما مجبور هستیم، چون مرحله اول به دلیل کرونا دو بار به تعویق افتاد و اگر مرحله دوم را هم عقب‌تر بیندازیم وارد فصل زمستان می‌شویم، یعنی هوا سرد می‌شود و ورزشکاران فصل بدنسازی خود را دیرتر شروع می‌کنند که به ضررشان است.

عضو کمیته زنان فدراسیون دوومیدانی در مورد شرایط فعلی زنان این رشته گفت: شرایط خیلی بهتر و تعداد اعزام دختران در سال ۱۴۰۰ بیشتر شده که برایشان انگیزه خوبی است. از طرفی حضور خانم فصیحی در المپیک می‌تواند نویدبخش روز‌های بهتر و روشن‌تری برای دختران باشد. تنها مشکل ما در حال حاضر این است که به دلیل شرایط کرونا اردو‌های مستمر نداریم.
 
منبع :ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: