کد خبر: ۳۵۸۹۹۴
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
0
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در پنجمین روز از هفته تعاون ۲۲۴ واحد تعاونی مسکن در بندرعباس افتتاح شد.
۲۲۴ واحد تعاونی مسکن در بندرعباس افتتاح شد
هادی ابراهیمی در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار داشت: در پنجمین روز از هفته تعاون مجموعه ۲۲۴ واحدی تعاونی مسکن مهر به بهره برداری رسید که دارای هشت بلوک و هفت طبقه است.

وی افزود: این سازه به صورت تمام صنعتی و تمام بتنی ساخته شده است که تنها مجتمع ساختمانی در استان هرمزگان است که با این مکانیزم به بهره برداری رسیده است.

ابراهیمی بیان کرد: در این مجموعه مسکونی فضای بازی نیز برای کودکان تعبیه شده است و همچنین همه واحد‌ها از پارکینگ برخوردار هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: این مجتمع مسکن مهر توسط شرکت تعاونی مسکن چهار راه فلسطین تا شیلات بندرعباس ساخته شده است و خوشبختانه اسناد مالکیت واحد‌های این مجتمع نیز تحویل مالکین شده است.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این مجتمع مسکونی که جزو مجتمع‌های مسکن مهر بود بخش کوچکی از مجتمع‌های مسکن مهر باقی می‌ماند که دارای مشکل قضایی هستند و جهت اتمام آن‌ها نیز اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

منبع: مشرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: