April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۰۰۷
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
0
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی زرند گفت:حضور دو جوان از اهالی منطقه قوام آباد بخش چترود کرمان در مسیر حرکت قطار، مرگ دلخراش آن‌ها را در پی داشت.
مرگ دردناک دو جوان در برخورد با قطار در زرند
امین عربپور، رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند گفت: شب گذشته دو جوان از اهالی این روستا که سن یکی از آن‌ها ۲۴ و دیگری ۳۵ سال بود به علت قرار داشتن بر روی ریل قطار جان خود را از دست دادند که جوان ۳۵ ساله متاهل و دارای یک فرزند هم بوده است.

او با بیان اینکه این جوانان از نگهبانان باغ‌های پسته بودند، افزود: طبق مشاهدات همکاران این افراد با پتو در مسیر قطار بوده‌اند که متاسفانه به طور دلخراشی به زیر قطار کشیده شده‌اند و در محل جان خود را از دست داده‌اند؛ دلیل اینکه این افراد با پتو روی ریل بوده‌اند هنوز مشخص نمی‌باشد.

عربپور با ابراز ناراحتی از تعدد این حوادث در محدوده زرند و کرمان، بیان داشت: اگر اشتباه نکنم از ابتدای امسال این سومین حادثه از این دست می‌باشد که مرگ ۴ جوان را در پی داشته است.

منبع: مشرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: