April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۰۰۸
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
0
مقاومت بعدی شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد است که شاخص کل در روز‌های آینده به سمت آن حرکت خواهد کرد.
نوید اختری زاد تحلیل گر تکنیکال بازار سرمایه با تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس بیان کرد: در تایم فریم هفتگی نمودار شاخص کل بورس تهران شاهد هستیم که در هفته‌های اخیر و با رسیدن به یک سطح مقاومتی بسیار مهم در محدوده یک میلیون و پانصد و چهل هزار واحد که آخرین بار در تاریخ ۱۷ بهمن ماه سال ۹۹ این عدد را به ثبت رسانده بود، با فشار فروش سنگین از سوی عرضه کنندگان بازار روبرو شدیم و شاهد یک واکنش منفی در کلیت بازار سرمایه هستیم.

این تحلیل گر بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد:، اما به نظر نمی‌رسد پایان راه صعود شاخص در این محدوده باشد و با نگاه به نوسان‌گر میانگین متحرک شاهد هستیم که همچنان گارد صعودی و موج رُشدی بازار می‌تواند ادامه داشته باشد و انتظار داریم این سطح مقاومتی طی روز‌های آتی شکسته شود.

اختری زاد در رابطه با این پرسش که مقاومت بعدی شاخص کل کجا است؟ بیان کرد: مقاومت بعدی در محدوده یک میلیون و هفتصد هزار واحد است؛ که شاخص کل به سمت آن در روز‌های آینده حرکت خواهد کرد.
 
منبع: گسترش نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: