April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۱۱۵
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
0
رئیس جمهور با صدور حکمی سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی را به عنوان "رئیس کارگروه ملی بیابان زدایی" منصوب کرد.
ساداتی نژاد به عنوان
متن حکم آیت الله سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

جناب آقای دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد

در اجرای بند (۱) ماده (۲) آیین‌نامه تشکیل کارگروه ملی بیابان‌زدایی مصوب ۱۳۸۹،۰۵.۲۴ هیات محترم وزیران، به موجب این حکم به عنوان «رئیس کارگروه ملی بیابان‌زدایی» منصوب می‌شوید.

شایسته است ضمن تشکیل کارگروه‌های تخصصی و مشارکت موثر با کنوانسیون مقابله با بیابان‌زدایی ملل متحد نسبت به تعدیل اثر خشکسالی در سطح ملی و منطقه‌ای، نتایج اقدامات دستگاه‌های اجرایی عضو در امر بیابان‌زدایی و اجرای تعهدات ملی و بین‌المللی را در پایان هر سال به اینجانب گزارش نمایید. کلیه دستگاه‌های ذیربط در این زمینه همکاری لازم را با جنابعالی معمول خواهند داشت.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیات محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

توفیقات آن‌جناب در انجام وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: