کد خبر: ۳۵۹۱۳۰
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
0
مرد جوانی که پس‌از درخواست مهریه از سوی همسرش او را تا چند قدمی مرگ کشانده بود، پس از دستگیری ادعای بی‌گناهی کرد و گفت که همسرش خودزنی کرده است.
ضربه چاقو پاسخ به درخواست مهریه
رسیدگی به این پرونده از اوایل تیر امسال با تماس کارگران رستورانی در نزدیکی دو راهی قلهک به اورژانس تهران مبنی بر جراحت شدید زنی جوان آغاز شد. به‌دنبال این خبر، امدادگران راهی محل شده و زن جوان را به بیمارستان منتقل کردند.

پس از ارائه گزارش این حادثه به بازپرس حبیب‌الله صادق تحقیقات آغاز شد و مأموران در نخستین گام تحقیقات میدانی را از شاهدان ماجرا، شروع کردند و مشخص شد که مجروح حادثه پس از درگیری با مردی جوان از سوی وی مورد اصابت چاقو قرار گرفته و پس از آن هم ضارب متواری شده است.

بررسی‌های تکمیلی نشان می‌داد که زن جوان میهماندار هواپیما است و مرد متواری نیز همسر اوست. زن جوان که ۲ هفته‌ای در کما بود بالاخره به‌هوش آمد و پس از بهبودی نسبی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: چند ماه پیش با همسرم بهنام به اختلاف خوردیم و کارمان به طلاق رسید. پس از آن مهریه‌ام را طلب کردم تا اینکه روز حادثه همسرم از من خواست تا برای حل و فصل قضایا باهم صحبت کنیم.

داخل خودروی او بودیم که دوباره بحث‌مان بالا گرفت و بهنام خیلی عصبانی شد و در یک لحظه چاقویی از جیبش بیرون آورد و ضربه‌ای به شکمم زد. بعد هم در خودرو را باز کرد و من را از خودرو به بیرون انداخت و از محل فرار کرد. با اظهارات زن جوان، به دستور بازپرس صادقی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت همسر فراری این زن بازداشت شد. اما زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت ادعا کرد همسرش خودزنی کرده است.

او در تشریح ماجرا گفت: آن روز پس از اینکه داخل ماشین نشستیم تا بر سر مهریه توافق کنیم همسرم به یکباره عصبانی شد و با چاقویی که همراه داشت ضربه‌ای به شکمش زد.

این در حالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد که ضربه وارده دگرزنی بوده به همین خاطر با دستور بازپرس تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: مشرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: