April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۱۸۸
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
0
بانک‌هایی موفق هستند که با برگزاری دوره‌های آموزشی و آشنایی کارکنان با مباحث نوین بانکی بتوانند زمینه رقابت و مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارند. از این رو بانک ایران زمین دوره آموزش کارگاهی بازاریابی خدمات بانکی مدیریت شعب در ۵ استان برگزار کرد.
ایجاد تحول نوین در بانک ایران زمین با برگزاری دوره‌های آموزشی
نقش آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی در میزان کارایی یا بهره‌وری کارکنان بانک می‌تواند تأثیر بسزایی در روند ایجاد سازمان موفق و رقابتی داشته باشد.

امروزه آموزش ضمن خدمت در سازمان‌های مختلف اعم از بانک‌های خصوصی و دولتی یکی از وظایف اصلی و انکارناپذیر مدیران سازمان‌ها به شمار می‌رود. سازمان‌ها و بانک‌هایی موفق هستند که با برگزاری دوره‌های آموزشی و آشنایی کارکنان با مباحث نوین بانکی بتوانند زمینه رقابت و مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارند. از این رو هدف این برگزاری چنین دوره‌هایی در میزان کارایی و بهره وری کارکنان بانک نقش آفرین خواهد بود.

در همین راستا بانک ایران زمین دوره آموزش کارگاهی بازاریابی خدمات بانکی مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور تحویل‌داران شعب این منطقه و با هدف توانمند سازی افراد در بازاریابی و برخورد صحیح با مشتریان برگزار کرد.

باید یادآور شد که امروزه اهمیت و نقش بانک‌ها در توسعه و رونق اقتصادی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست. وظیفه سیستم بانک تسهیل مبادلات پولی مورد نیاز اقتصاد و اجرای سیاست‌های پولی کشور است؛ بنابراین واضح است که کارایی این سیستم نقش موثری در موفقیت اقتصاد کشور دارد؛ بنابراین برگزاری دوره‌های آموزشی در سازمان‌های مختلف اعم از دولتی و خصوصی یکی از وظایف اصلی و انکار ناپذیر مدیران به شمار می‌رود.

اصول راهبردی بازاریابی، بازاریابی و برندسازی، اجزای چرخه بازاریابی، روش‌های نمونه گیری، انتخاب بازار و ارتباطات بازاریابی موثر از جمله مهم‌ترین سرفصل‌های مطرح شده در این دوره آموزشی بوده است.
ایجاد تحول نوین در بانک ایران زمین با برگزاری دوره‌های آموزشی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: