April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۲۴۰
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
0
نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون قضایی امروز مصوب کرد که دارایی‌هایی که از فرد مجرم در بحث اخلال در حوزه اقتصادی شناسایی می‌شود به عنوان جریمه وی محاسبه شده و به همان میزان از جریمه مالی وی کسر شود.
پرداخت دارایی‌های اخلالگران اقتصادی به‌عنوان جریمه مالی
حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح اصلاح قانون مبارزه با اخلال‌گران اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با الحاق سه ماده به آن کار بررسی و تصویب این طرح در قالب ۲۰ ماده در کمیسیون به پایان رسید و برای بررسی در صحن مجلس به هیأت رییس ه ارسال خواهد شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون پرونده‌هایی که با اجازه مقام معظم رهبری بررسی شده و حکم قطعی برایشان صادر شده است دیگر مورد بازبینی قرار نمی‌گیرند.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: علاوه بر این طبق مصوبه امروز کمیسیون دستگاه‌های اجرایی ملزم شدند تا به استعلامات درباره مفسدان اقتصادی پاسخ دهند.

نوروزی خاطرنشان کرد: علاوه بر این طبق مصوبه امروز اعضای کمیسیون قضایی در مورد محکومان در بحث اخلال در نظام اقتصادی اموال و دارایی‌های کشف شده از این افراد به عنوان جریمه مالی وی پرداخت شده و از میران جریمه مالی‌شان کسر می‌شود.
 
منبع: اقتصاد نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: