April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۲۴۲
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
0
با وجود اینکه بیت‌کوین اخیرا افت قابل توجهی تجربه کرده، برخی از تحلیلگران با استناد به روند حرکتی نمودار‌های تکنیکال پیش‌بینی می‌کنند که این رمزارز احتمالا تا ماه آینده روند صعودی در پیش بگیرد.
شاه رمزارز‌ها به ۶۰ هزار دلار می‌رسد؟
تجزیه و تحلیل‌های جدید نشان می‌دهد که بیت‌کوین به منظور حفظ روند صعودی باید دو میانگین متحرک اصلی را حفظ کند، اما با این حال، به نظر می‌رسد که در حال شکست است.

پلتفرم معاملاتی Decentrader در آخرین به روزرسانی خود هشدار داد که فعلا روند صعودی در بازار سلطه ندارد.

بیت‌کوین در پایان هفته گذشته شاهد افت بود و اکنون در محدوده کانال ۴۵هزار و ۵۰۰دلاری معامله می‌شود. این قیمت به میزان قابل توجهی پایین‌تر از میانگین متحرک ۲۰۰روزه و اندکی بالاتر از میانگین متحرک ۵۰روزه است.

برای در پیش گرفتن روند صعودی توسط بیت کوین، این دو میانگین متحرک باید حفظ شود و افت زیر خط میانگین متحرک ۵۰روزه، باعث ناامیدی خواهد شد.

میانگین متحرک ۵۰ و ۲۰۰روزه در حال ایجاد "تقاطع طلایی" بودند که به طور سنتی یک سیگنال صعودی را نشان می‌داد، اما فروش چشمگیر در هفته جاری، احتمالا این روند را از مسیر خارج کند.

بیت‌کوین در اوایل سه ماهه چهارم به ۶۰هزار دلار می‌رسد؟
با وجود اتفاقات هفته اخیر، روند صعودی بلندمدت بین تحلیلگران تغییر چندانی نکرده است.

بر اساس الگو‌های تاریخی، پیش‌بینی می‌شود که ماه سپتامبر، ماه امیدوارکننده‌ای نباشد، اما از ماه آینده انتظار می‌روند روند قیمتی بیت‌کوین به میزان قابل توجهی تغییر کند.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که سطح ۶۰هزار دلاری در اوایل سه ماهه چهارم مجددا آزمایش شود، که احتمالا باعث ایجاد یک روند اصلاحی دیگر و صعود چشمگیر را تا پایان سال جاری ارائه دهد.

هدف بعدی برای بالاترین سطح قیمت بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱، احتمالا کانال ۱۰۰هزار دلاری باشد.

منبع: گسترش نیوز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: