کد خبر: ۳۵۹۳۵۷
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
0
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از رونمایی بازی رایانه‌ای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: نباید به تعداد محدودی از این آثار فاخر بسنده کنیم؛ بلکه باید با همین نگاه تعداد تولیدات را افزایش دهیم.
رونمایی از بازی رایانه‌ای شهید سلیمانی در هفته بسیج
سردار غلامرضا سلیمانی امروز در آئین رونمایی از بازی رایانه‌ای «مختار فصل قیام»، گفت: ملت بزرگ ایران دارای یک سرگذشت افتخار آمیزی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: تلاش بیگانگان و به ویژه نظام سلطه و کسانی که در مسیر نظام سلطه نقش ایفا می‌کنند بر این است که جلوه‌های بزرگ این ملت افتخار آفرین را کوچک به شمار آورند. حقیقتاً ما در همه حوادث کشور به خصوص در ایران اسلامی و تاریخ، هزاران هزار موضوع داریم که می‌تواند برای به روزرسانی و تبدیل به محصولات فاخر فرهنگی، مورد استفاده هنرمندان واقع شود.

وی ادامه داد: استفاده از گنجینه تمام نشدنی تاریخ تشیع و تاریخ ایران اسلامی باید مورد تمرکز بیشتر قرار بگیرد. بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی و به عنوان یک سازمان بزرگ مردم نهاد و به عنوان فرزندان و خادمان ملت ایران یکی از رسالت‌هایش این است که این مسیر را متوجه شده و خوب بشناسد و برای استفاده از ظرفیت‌ها و نقاط برجسته و محوری این مسیر پشتیبانی‌های خود را به میدان بیاورد.

سلیمانی با بیان اینکه ما با وجود ظرفیت‌های فراوان نتوانستیم از آن استفاده کنیم، تأکید کرد: کار‌هایی که با نیت الهی برای خدمت به جوانان و نوجوانان و مردم عزیز ایران و برای پر کردن نیاز‌ها و هیجان جوان و نوجوان وجود دارد، مورد لطف الهی قرار خواهد گرفت و حتماً با موفقیت همراه خواهد شد.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: باید ظرفیت‌ها را مورد توجه قرار داده و این افتخار را داریم که در دوره‌هایی که تحت فشار بوده ایم توانسته‌ایم آثار هنری بزرگی را خلق کنیم. امروز فناوری ارتباطات پیشرفت کرده است و این حوزه ظرفیت جدیدی را در اختیار ما قرار داده است. سال گذشته بازی سفیر عشق رونمایی و امسال از بازی مختار رونمایی شد.

وی از رونمایی بازی رایانه‌ای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته بسیج خبر داد و گفت: نباید به تعداد محدودی از این آثار فاخر بسنده کنیم؛ بلکه باید با همین نگاه تعداد تولیدات را افزایش دهیم.

سلیمانی تولید بازی‌های رایانه‌ای را مهم خواند و اظهار داشت: ان‌شاءالله بازی مختار هم مورد استقبال قرار خواهد گرفت. بیمی از این نداریم که دشمنان بخواهند روی این حرکت جوسازی کنند، بنگاه‌های دروغ پراکنی مثل بی بی سی و دستگاه‌های دیگری که نظام سلطه و ارتجاع منطقه دارند و درسال صد‌ها میلیون دلار هزینه می‌کنند تا مجموعه‌ای از اکاذیب را در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر کنند. ملت ایران نشان داده است که با تلاش دشمن برای تحریف واقعیت‌ها و تاریخ مقابله عملی می‌کند.

وی با بیان اینکه ما از عزت و شرف ملت ایران پاسداری خواهیم کرد، اظهار داشت: ما پاسدار ارزش‌های ملت ایران هستیم و حاضریم جان خود را تقدیم کنیم. ظرفیت‌های ما در اختیار مجموعه‌های خلاق و جوان قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: