April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۳۵۸
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
0
عضو هیئت رئیسه مجلس با انتقاد از عدم ابلاغ لغو سند ۲۰۳۰ از سوی روحانی گفت: قوه قضائیه باید به این موضوع ورود کند.
«روحانی» باید درباره عدم ابلاغ لغو سند ۲۰۳۰ پاسخگو باشد
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۳ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی اظهار داشت: روحانی لغو سند ۲۰۳۰ را ابلاغ نکرد و روز گذشته رئیس‌جمهور آن را ابلاغ کرد.

وی بیان کرد: سوال ما از رئیس‌جمهور سابق آن است که سند ۲۰۳۰ چه بود که لغو آن را ابلاغ نکرد؟ آیا ناموس بود؟ باید تبعات دیر اقدام کردن درباره لغو سند ۲۰۳۰ مورد بررسی قرار گیرد، افرادی که در این زمینه مرتکب خطا شده‌اند، پاسخگو باشند و امیدوارم قوه قضائیه به این مسئله مهم ورود کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره اموال نامشروع گفت: شنیده می‌شود برخی از افراد که پاداش پایان سال، مأموریت و هدایای دریافتی آن‌ها وی‌آی‌پی بوده، اکنون هم هدایای ویژه دریافت می‌کنند و حتی با برخی از شرکت‌ها تماس می‌گیرند که برای آنان هدیه تهیه شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: تقاضای بنده آن است که به معاون اول رئیس‌جمهور بگویید جلوی این ریخت‌وپاش‌ها گرفته شود. همچنین اموالی که از این طریق به دست آمده، هر چه سریعتر به بیت‌المال بازگردانده شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: