April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۳۷۹
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
0
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه 1400، هفتصد و نود و شش هزار خودروی حمل و نقل عمومی در 23 شهریور ماه خبر داد.
واریز سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه
مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه 1400 رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت تیر ماه 1400، هفتصد و نود و شش هزار حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG ، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها، راهبران آموزش و پرورش و پیک موتوری واریز گردید.

وی افزود: سهمیه تیر ماه ناوگان اعتباری بالغ بر نهصد وسی میلیارد ریال می‌باشد که در 23 شهریور ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.

وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی میتوانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.
 
منبع: اقتصاد نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: