April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۴۰۳
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
0
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران طی ۵ روز آینده در برخی استان‌ها از جمله گیلان، مازندران و گلستان از وزش باد شدید در نوار شرقی کشور خبر داد.
هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۶/۲۴| بارش ۵ روزه باران در برخی استان‌ها
بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی پنج روز آینده در استان‌های گلستان، مازندران و روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده در استان‌های گیلان و اردبیل به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر گاهی بارش پراکنده پیش بینی شده و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و جو پایداری حاکم خواهد بود.

همچنین نوار شرقی کشور برخی ساعات سرعت وزش باد افزایش یافته در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بعدازظهر جمعه و روز شنبه در غرب سواحل دریای خزر و استان‌های گیلان و مازندران ابر و بارش پراکنده روی می‌دهد. همچنین روز جمعه در ایلام و خوزستان سرعت وزش باد افزایش می‌یابد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: