April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۵۵۲
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
0
در بین شرکت‌های خدمات پرداخت، شرکت به پرداخت ملت رتبه اول بیشترین مبلغ تراکنش‌ها را بدست آورد.
کسب رتبه برتر در اختیار به پرداخت ملت
با توجه به شفاف سازی شرکت به پرداخت، این شرکت با کسب سطح ۱۹.۶۸ درصد از کل مبلغ تراکنش‌های انجام شده در مرداد ماه ۱۴۰۰، توانست رتبه اول را از نظر مبلغ تراکنش به خود اختصاص دهد.

با توجه به رشد قابل توجه زیرساخت شرکت به پرداخت، در آینده انتظار می‌رود این شرکت اختلاف خود با سایر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت را، بیش از پیش کند و در این رتبه یکه تاز باقی بماند.

در گزارش مرداد ماه این شرکت نیز توانست، از نظر تعداد تراکنش‌ها رتبه دوم را به خود اختصاص دهد و با سطح ۲۰.۴۳ درصد با اختلاف بسیار کمی در این رتبه جزء ۲ شرکت برتر مرداد ماه باقی بماند.
 
کسب رتبه برتر در اختیار به پرداخت ملت
همچنین در این ماه شرکت (به‌پرداخت ملت) با رسیدن به سطح ۱۹/۱۹ درصد از مبالغ دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی، بالاترین سهم را از آن خود کرد.

در بررسی‌های گزارش شرکت (به پرداخت ملت) در مرداد ماه، این نکته به چشم می‌آید که این شرکت بیشترین سهم از تعداد ابزار پذیرش موبایلی را با ۹۶.۲۷% در اختیار دارد که علاوه بر داشتن رتبه برتر در مردادماه، نسبت به ماه گذشته هم رشد داشته است.

همچنین در این ماه شرکت (به پرداخت ملت) توانست، عددی بالاتر از ۱ را در شاخص اثر بخشی بدست آورد که نشاندهنده این است که دستگاه‌های کارخوان (شرکت به پرداخت ملت) بازدهی بالاتری نسبت به تعداد آن‌ها در سطح کشور داشته است و به بیانی ساده‌تر، این شرکت توانسته با تعداد دستگاه کارتخوان کمتر نسبت به رقبا و سایر دستگاه‌های کارتخوان موجود در کشور، بازدهی بیشتری کسب کند.
 
کسب رتبه برتر در اختیار به پرداخت ملتبا توجه به موارد فوق، این شرکت برای سرمایه گذاری و سهامداری نیز، نسبت به سایر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت، مناسب‌تر به نظر می‌آید و سهام آن در بورس نقاط قوت بیشتری نسبت به رقبا دارد و این خود مزیتی برای علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در شرکت (به پرداخت ملت) است.
نماد این شرکت در سایت سازمان بورس، #پرداخت می‌باشد.

اگر نگاهی به عملکرد این سهم از سنوات گذشته تا به امروز داشته باشیم، متوجه سود آوری آن خواهیم شد.
 
کسب رتبه برتر در اختیار به پرداخت ملت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: