کد خبر: ۳۵۹۶۶۵
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
0
امروز یکشنبه 28 شهریور ماه ، اولین قسمت برنامه زنده (لایو) کانون جوانه های بانک ملی ایران، پیرامون آموزش سواد مالی در صفحه کانون برگزار می شود.

برنامه زنده (لایو) کانون جوانه های بانک ملی ایران با موضوع آموزش سواد اقتصادی

آموزش سواد مالی به کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از مهارت های ضروری، همیشه مد نظر بوده است و کانون جوانه های بانک ملی ایران با توجه به اهمیت این مبحث ، فردا 28 شهریور ماه ساعت 10 صبح به صورت لایو در صفحه اینستاگرام خود به آدرس kidsbankmelli به این موضوع می پردازد.

 

گفتنی است در این برنامه مریم معصومی کارشناس اقتصادی نکات مهم و لازم این حوزه را به کودکان ، نوجوانان و سایر علاقمندان آموزش می دهد.

 

شایان ذکر است در پایان هر برنامه مسابقه ای به صورت پرسش و پاسخ از مباحث مطرح شده برگزار و به برندگان جوایزی به قید قرعه اهدا می شود.

 

اینستاگرام کانون جوانه های بانک ملی ایران، یکی از صفحات مورد علاقه قشر کودک و نوجوان است که با تولید محتوای هدفمند و رویکردی جدید  و با زبان داستان و تصویر، این گروه های سنی را با مباحث اقتصاد و بانکداری آشنا می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: