کد خبر: ۳۵۹۷۱۳
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
0
صندوق توسعه ملی با انتشار گزارشی، نحوه توزیع بانکی مبلغ قرارداد‌های عاملیت ارزی و ریالی را تشریح کرد.
تامین مالی ۱۲ طرح در بخش صنعت و معدن توسط بانک ایران زمین
براساس این گزارش، ۱۲ طرح صنعت و معدن با حمایت بانک ایران زمین راه‌اندازی شده است.

دراین گزارش آمده است: بانک ایران زمین در بخش‌های بزرگی از تولید و همچنین محیط زیست نقش به سزایی دارد تا جایی که براساس اعلام صندوق ملی، ۸۰۰ میلیارد ریال از منابع این صندوق توسط بانک ایران زمین تامین شده است.

این در حالیست که؛ رسالت بانک‌ها همواره کمک به چرخ‌های اقتصاد در کنار کنترل خلق پول و رونق تولید است و بانک ایران زمین در سال ۹۹ نشان داد در اصل و رسالت اصلی خود ثابت قدم است.

گزارش تجمیعی عملکرد تسهیلات ارزی و ریالی از محل منابع صندوق توسعه ملی از ابتدای تاسیس تا پایان سال ۱۳۹۹ نشان می‌دهد که بانک ایران زمین واحد‌های صنعتی و معدنی را تا حد توان تامین مالی کرده است.

همچنین، جدول توزیع بانکی مبالغ و میزان جذب قرارداد‌های سپرده گذاری ریالی این صندوق نشان می‌دهد که، تامین مالی ۱۲ طرح در بخش صنعت و معدن توسط بانک ایران زمین صورت گرفته است.

گفته می‌شود همه این منابع به منظور تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی تخصیص یافته است. چراکه سرمایه در گردش، مهمترین نیاز بنگاه‌های اقتصادی در دوره کنونی است. بر اساس این گزارش، بانک ایران زمین سهم خود از منابع مربوط به مناطق کمتر توسعه یافته را به طور کامل جذب کرده و تخصیص داده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: