کد خبر: ۳۵۹۷۷۴
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
0
آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، از اقدامات ارزنده بیمه آسیا در حمایت از جامعه طلاب کشور تقدیر و تشکر کرد

دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریزمسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در دیدار با امام جمعه تبریز، ارائه خدمات به روحانیون و طلاب را از افتخارات این شرکت خواند و تمدید قرارداد بیمه آسیا و مرکز خدمات حوزه های علمیه برای هفتمین سال متوالی را نشان دهنده رضایت و ارائه خدمات با کیفیت به این عزیزان توصیف کرد. 

آیت الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد ارزنده و شایسته بیمه آسیا در خدمت رسانی به روحانیون و خانواده آنها، خواهان تداوم این همکاری شد. 

 همچنین در ادامه این دیدار، مجید حداد معاونت سلامت و امور بیمه ای مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور، در گزارشی از اقدامات و فعالیت های بیمه آسیا در قرارداد فی مابین، از تلاش کارشناسان این شرکت در استان آذربایجان شرقی در کاهش زمان پرداخت خسارت ، ابراز خرسندی کرد و آن را قابل توجه و ارزنده خواند.

 گفتنی است در این دیدار، غلامرضا سرلک معاون فنی بیمه های اموال و صلاح الدین قربانپور سرپرست منطقه سه، مدیرعامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: