کد خبر: ۳۵۹۸۰۳
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
0
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت که جمعی از نمایندگان تهران به همراه نایب رئیس مجلس از شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو خبر داد.
بازدید جمعی از نمایندگان تهران و نیکزاد از ایپکو
علی خضریان اظهار کرد: جمعی از نمایندگان تهران به همراه علی نیکزاد نایب رئیس مجلس از شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) بازید کردند: در این بازدید مدیرعامل و مدیر راهبرد شرکت ایپکو پس از ارائه دستاورد‌ها و توانمندی‌های شرکت در حوزه طراحی و توسعه قوای محرکه، به سوالات نمایندگان پیرامون موانع و چالش‌های پیش روی توسعه قوای محرکه پاسخ داد.

وی ادامه داد: مهمترین مزیت‌های این شرکت دانش بنیان، وجود بزرگترین و مجهزترین مرکز آزمون موتور در غرب آسیا و تجربه و توانمندی بالای متخصصان این شرکت در فرآیند توسعه قوای محرکه است. در این بازدید نمایندگان موضوعاتی همچون لزوم توجه به صادرات قوای محرکه و خدمات فنی و مهندسی، تشکیل سازمان ملی و توسعه مراکز دانش محور با مرکزیت شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو، ارائه مشاوره دانشی به مجلس برای تدوین اسناد بالادستی و اصلاح قوانین حوزه صنعت خودرو و حمل و نقل را بیان کردند.

خضریان ادامه داد: نمایندگان در ادامه ضمن بازدید از محصولات و فعالیت‌های شرکت تحقیقات موتور با مدیران و کارشناسان این شرکت گفتگو کردند و اطلاعاتی در مورد خودرو‌های رانای تمام برقی، دنا پلاس گازسوز با پیمایش بالا، دنا پلاس توربو دنده اتوماتیک و سورن مجهز به موتور ملی دیزل سواری به نمایندگان ارائه شد. در نهایت مقرر شد آقای میرسلیم به نمایندگی از نمایندگان بازدیدکننده، نظرات و پیشنهادات کاربردی مدیران و کارشناسان را به نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های مرتبط جهت پیگیری موضوعات ارائه کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: