April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۸۶۰
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
0
بانک سینا به منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب و کمک به مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، امکان بستن سپرده های مازاد بدون مراجعه به شعب و از طریق وبسایت بانک را در اجرای ضوابط بخشنامه های بانک مرکزی فراهم کرده است.
ایجاد امکان بستن غیرحضوری سپرده مازاد در بانک سینا
پیرو دستورالعمل‌های ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به ویژه بخشنامه ۹۶.۱۶۵۶۵۰ مورخ ۳۰ مردادماه ۹۶؛ به منظور ارتقاء امنیت و صیانت از حساب‌های مشتریان، بانک سینا امکان اخذ درخواست مشتریان جهت تجمیع سپرده‌های مازاد ایشان را به صورت غیرحضوری فراهم آورده است.

با این امکان، مشتریان گرامی بدون مراجعه به شعب این بانک می‌توانند نسبت به تجمیع و یا بستن سپرده‌های مازاد خویش و واریز موجودی آن‌ها به هریک از حساب‌های خویش نزد این بانک اقدام نمایند.

همچنین این امکان نیز وجود خواهد داشت که مشتریان در صورت عدم تمایل با مراجعه به هر یک از شعب بانک سپرده‌های مازاد ریالی خود را تجمیع و به سایر سپرده‌های خویش واریز نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: