April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۸۶۴
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
0
شاخص کل بورس که در ماه اخیر توانسته بود دوباره کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را فتح کند با ریزش‌های پی در پی طی دو هفته اخیر نه تنها این کانال را از دست داد، بلکه امروز به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد نیز عقبگرد کرد.
عقبگرد بورس به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
شاخص کل بورس امروز با ۳۶ هزار و ۵۳۵ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۳۹۱ واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۱ هزار و ۸۹ واحد کاهش یافت و رقم ۴۲۱ هزار و ۵۲۱ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۷۰۷ هزار معامله به ارزش ۵۳ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال انجام شد.

۶۰ نماد بورسی مثبت و ۳۳۴ نماد بورسی منفی بودند که از میان آن‌ها فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گلگهر، معدنی و صنعتی چادرملو، ملی صنایع مس ایران و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس نیز ۴۴۰ واحد کاهش یافت و در رقم ۲۰ هزار و ۷۲۵ واحد ایستاد.

در این بازار، ۸۷۰ هزار معامله به ارزش ۱۷۲ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال انجام شد.

به طور کلی در معاملات امروز فرابورس ۸۸ نماد مثبت و ۱۷۲ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گوهرزمین، فولاد هرمزگان جنوب، بیمه پاسارگاد و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: