April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۸۶۵
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
0
بر اساس گزارش نشریه معتبر نیلسون ریپورت بانک به پرداخت در کشور و خاورمیانه دارای رتبه اول و در دنیا دارای رتبه ۱۳ است.
خدمات ارزنده به پرداخت ملت برای کشور
بر اساس گزارش نشریه معتبر نیلسون ریپورت بانک به پرداخت در کشور و خاورمیانه دارای رتبه اول و در دنیا دارای رتبه ۱۳ است. همچنین شرکت به پرداخت ملت ارائه دهنده راهکار‌های نوین پرداخت الکترونیک برای سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌باشد ودر ایجاد ارتباط و اعتماد مستمر و موثر با آنها، باشگاه پذیرندگان را با محیطی پویا، صمیمی و دوستانه به منظور تعامل و ایجاد تعادل هر چه بیشتر فراهم کرده است.

مزایای این راهکار‌ها خدمت رسانی، ارتقاء سطح اطلاعات عمومی، افزایش رضایت مشتریان، افزایش درآمد سازمان و کاهش هزینه می‌باشد.

خدمات ارزنده به پرداخت برای کشور

شرکت به پرداخت خدمات ویژه‌ای را ایجاد کرده، پرداخت اینترنتی با پرداخت پول از طریق اینترنت، در قبال دریافت کالا یا خدمات، به طوری که این پرداخت بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک یا فروشگاه و از طریق اینترنت انجام شود. در واقع خریدار با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی که می‌تواند از اینترنت خرید کند و پول آن را همان موقع پرداخت نماید.

به پرداخت این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که با داشتن امتیازاتی از قبیل شارژ کیف پول، شارژ کیمیا، بیمه تکمیلی درمانی، بیمه عمر و حوادث و بیمه آتش سوزی را به امتیازات ویژه سرمایه گذاری برای مشتریان تبدیل کند.

شرکت به پرداخت با گسترش ابزار‌های پرداخت الکترونیک موجب کاهش نگهداری وجوه نقد شده و با این راه مانع از اختلال‌هایی شده که این وجوه نقدی میتوانند در مدیریت کنترل نقدینگی پولی به وجود آورند. با توجه به میزان تأ ثیر دستگاه‌های خودپرداز بر تقاضای پول، گسترش شبکه استفاده از این دستگاه‌ها میتواند در اولویت اول قرار گیرد.

شرکت به پرداخت همچنین با گسترش این ابزار هزینه معاملات بطور چشمگیری کاهش داده که موجب افزایش حجم معاملات در اقتصاد و رونق هر چه بیشتر کسب و کار شده است.

بیشتر بخوانید: درخشش به پرداخت ملت در جشنواره‌ها
اقدامات شرکت به پرداخت بسیار مفید و همچنین با افزایش میزان گسترش ابزار‌های پرداخت الکترونیک و ضمن اصلاح روش‌های توسعه این ابزار با توجه به قوانین بانکداری بدون ربا، فضای مناسب تری برای رونق بیشتر کسب کار فراهم کرده است؛ و همچنین از فعالیت‌ها و اقدامات مثبت شرکت به پرداخت با گسترش این ابزار کاهش استفاده از اسکناس در مبادلات روزمره که افزایش عمر اسکناس‌ها و کاهش هزینه‌های سنگین امحا اسکناس‌های کهنه و چاپ اسکناس‌های جدید را در پی خواهد داشت.

بر اساس گزارشات اعلام شده سهم بازار هر شرکت psp از نظر تعداد تراکنش‌ها در مرداد ۱۴۰۰، شرکت پرداخت الکترونیک به‌پرداخت ملت با ۲۰.۴۳ درصد بیشترین سهم را از میان ۹ شرکت برتر ایران از نظر تعداد تراکنش‌ها در مردادماه سال جاری داشته‌است.

بر اساس نمودار فوق، شرکت‌های پرداخت الکترونیک به‌پرداخت ملت، تجارت الکترونیک پارسیان و آسان‌پرداخت پرشین بیشترین سهم را از نظر تعداد تراکنش‌ها در مردادماه سال جاری داشته‌اند.

همچنین شرکت به‌پرداخت ملت ۱۹.۶۸ درصد بیشترین سهم را از نظر مبلغ تراکنش‌ها در مردادماه سال جاری نسبت به دیگر شرکت‌های برتر ایران داشته است.
 
در مردادماه ۱۴۰۰ تعداد تراکنش‌های به‌پرداخت ملت با سهم تعدادی ۲۰.۴۳ درصد رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.
 
شرکت به‌پرداخت ملت با سهم ۱۹.۶۸ درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، همچنان بیشترین سهم مبلغی را در اختیار دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: