کد خبر: ۳۶۰۰۹۲
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
0
جوان 28 ساله فلسطینی اهل شهرک بیتا در جنوب نابلس امروز در حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرات ضد شهرک سازی این شهرک به شهادت رسید.
شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست
وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله امروز جمعه از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر در شهرک بیتا در جنوب نابلس خبر داد.

به گزارش فلسطین الیوم، این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت که «محمد خبیصه» جوان ۲۸ ساله فلسطین در حملات امروز نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در شهرک بیتا در جنوب نابلس از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و با جراحت شدید به بیمارستان النجاح بیتا منتقل شد؛ اما بر اثرشد جراحت درگذشت.

شهرک بیتا در جنوب نابلس چند ماهی است شاهد تظاهرات ضد شهرک سازی شهروندان این منطقه است که هر بار هم با حملات نظامیان صهیونیست روبه رو می‌شود. حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرات بیتا تاکنون هشت شهید و صد‌ها زخمی برجای گذاشته است.

امروز همچنین هفت فلسطینی دیگر به ضرب گلوله پلاستیکی نظامیان صهیونیست زخمی و ده‌ها نفر دیگر هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: