April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۰۱۵۶
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
0
یک شرکت چینی براساس داده‌های به دست آمده از یک آزمایش اعلام کرد، واکسن تک دز آن با مقدار کمتر از آنچه که برای بزرگسالان تزریق می‌شود توانسته از کودکان در برابر کووید ۱۹ محافظت کند.
واکسنی که برای کودکان ایمن است
شرکت چینی «کان‌سینو بیولوژیک» براساس داده‌های به دست آمده از یک آزمایش اعلام کرد، واکسن تک دز این شرکت با مقدار کمتر از آنچه که برای بزرگسالان تزریق می‌شود برای گروه سنی ۶-۱۷ سال مناسب است و توانسته از کودکان در برابر کووید ۱۹ محافظت کند.

شرکت کان‌سینو بیولوژیک حق ثبت تولید واکسن کرونا را به نام Ad ۵-nCOV را سال گذشته از دولت این کشور دریافت کرده و این واکسن را به طور مشترک با موسسه زیست فناوری پکن ساخته است.

بر اساس یافته‌های همتایان یک کارآزمایی در اواسط مرحله که توسط ده‌ها محقق چینی از جمله توسعه دهندگان واکسن «Ad ۵-nCOV» انجام شده، دز کمتر باعث افزایش سطح آنتی بادی بالاتر از دز مورد استفاده برای بزرگسالان در چین شد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: