کد خبر: ۳۶۰۲۴۹
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
0
از سوی معاونت آموزش متوسطه، دستورالعمل «اجرا و ارزشیابی طرح های‌خوداتکایی در مدارس شبانه‌روزی» به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.
دستورالعمل خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی ابلاغ شد
به منظور آشنایی و آموزش دانش‌آموزان داوطلب، در زمینه مشاغل و مهارت‌های مورد علاقه آنان با توجه به امکانات مدارس شبانه‌روزی، متناسب با ویژگی‌های اقلیمی و با تأکید بر حرفه‌ها و مشاغل بومی مناطق مربوط به محل استقرار مدارس شبانه روزی، همچنین، با توجه به اهمیت موضوع مهارت‌آموزی به ویژه «آموزش یک مهارت برای دانش‌آموزان» و «ایجاد ظرفیت‌های برون سازمانی جدید»، از سوی معاونت آموزش متوسطه، دستورالعمل «اجرا و ارزشیابی طرح های‌خوداتکایی در مدارس شبانه‌روزی» به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل، تقویت فرهنگ کار، تلاش، تعاون و مسئولیت پذیری، آشنایی و آموزش دانش‌آموزان در زمینه مشاغل و مهارت‌های مورد علاقه آنان، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ایجاد زمینه برای خود اشتغالی فارغ‌التحصیلان مدارس شبانه‌روزی و استفاده از درآمد‌های حاصل از اجرای طرح‌های خوداتکایی برای ارتقاء سطح کمی و کیفی امور آموزشی و رفاهی مدارس شبانه‌روزی از اهداف «اجرا و ارزشیابی طرح های‌خوداتکایی در مدارس شبانه‌روزی» است.

بر این اساس، مخاطبان این طرح، دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه نظری دبیرستان‌های شبانه‌روزی (عادی و نمونه‌دولتی)، هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: