کد خبر: ۳۶۰۳۴۰
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تاسیس مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در این منطقه خبر داد
تاسیس مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در کیش
جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش یکشنیه چهارم مهر در دیدار با رئیس اداره تامین اجتماعی کیش، ارائه خدمات درمانی را از جمله اقدامات این اداره برشمرد و گفت: توسط سازمان تامین اجتماعی، مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در کیش تاسیس می‌شود.

‎آهنگران در ادامه سخنان خود بر لزوم اهمیت دقت و همکاری این اداره در خصوص رسیدگی به مشکلات پرونده‌های فعالان اقتصادی در جزیره کیش اشاره داشت و گفت: با اعتماد به فهرست‌های کارفرمایان؛ هرگونه حسابرسی و بازرسی با رعایت اصل اعتماد صورت گیرد.

‎آهنگران فعالان اقتصادی کیش را پیشگامان قانون مداری در جزیره کیش معرفی کرد و افزود: استفاده از فرصت‌های بخشودگی جرایم سازمان تامین اجتماعی سبب کاهش اختلافات کارفرمایان با این اداره می‌شود.

‎حبیب حبیبی رئیس اداره تامین اجتماعی شعبه کیش در رابطه با بدهی‌های معوق تامین اجتماعی، گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان حق بیمه معوق به اداره تامین اجتماعی باید پرداخت شود.

‎حبیبی افزود: ۱۰ میلیارد تومان حقوق بازنشستگی و مستمری بگیری به صورت ماهیانه توسط تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

‎وی به تعداد بیمه شدگان در شعبه کیش اشاره کرد و گفت: ۳۲ هزار بیمه شده اصلی تحت پوشش بیمه هستند که همراه با افراد تبعی؛ ۸۲ هزار بیمه شده شعبه تامین اجتماعی کیش را تشکیل می‌دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: