April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۰۳۸۰
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
0
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای تسریع و تسهیل در سفر‌های بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز‌های مهران و شلمچه انجام شد.
تغییر مرز‌های زمینی برای بازگشت زائران!
بابک طالبی معاون حمل و نقل این سازمان، با بیان این که از تاریخ ۲۸ شهریور ماه تا ۵ مهرماه بالغ بر ۳۵ هزار نفر از مرز مهران و ۱۲۰ هزار نفر از مرز شلمچه خارج شدند، اظهار داشت: به منظور بازگشت این زائران از مرزها، ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مورد نیاز به مرز‌ها اعزام شدند که به طور متوسط روزانه ۵۰۰ دستگاه بوده و در صورت افزایش تقاضا، ناوگان بیشتری اعزام خواهد شد.

طالبی خاطرنشان کرد: استان‌های معین برای تأمین ناوگان در شلمچه و چذابه پیش بینی شده است و ستاد مرکزی اربعین در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ستاد‌های متناظر استانی در ایلام و خوزستان در حال رصد زائران بوده و تمهیدات خودرویی برای آن‌ها اندیشیده شده است.

معاون حمل و نقل با اعلام این که قرارگاه مرکزی اربعین حسینی در ستاد مرکزی این سازمان از سوم مهرماه آغاز به کار نموده است، افزود: تردد زائران ورودی و خروجی در مرز‌های غربی به صورت لحظه‌ای و آنلاین رصد شده و در اعزام ناوگان مورد نیاز به مرز‌ها اقدام می‌شود.

وی افزود: با ایجاد و برقراری کشیک در سطح ادارات کل استانی و پایانه‌های مسافربری سراسر کشور، امکان آمادگی لحظه‌ای برای اعزام ۲۴ ساعته ناوگان به سمت مرز‌های شلمچه و چزابه فراهم شده وبه منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران، نمایندگان استان‌های معین در مرز‌های یادشده استقرار دارند.

طالبی در ادامه یادآور شد: اصلاح و بهبود زیرساخت‌های فنی و شبکه‌ای در جهت ایجاد تسهیلات برای شرکت‌های حمل و نقل مسافر یکی دیگر از اقدامات است که به تسهیل و روان سازی اعزام ناوگان فعال اتوبوسی به مقاصد منتهی به مرز‌های شلمچه و چزابه و بالعکس منجر می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: