April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۰۵۱۷
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
0
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق تشکیل دو تیپ مشترک نیرو‌های ارتش و پیشمرگ و تاریخ استقرار آن‌ها در مناطق مورد اختلاف را اعلام کرد.
تشکیل دو تیپ متشکل از ارتش و نیرو‌های پیشمرگ در عراق
تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق تاکید کرد: همکاری میان فرماندهی عملیات مشترک و پیشمرگ‌ها به تشکیل دو تیپ مختلط از ارتش عراق و نیرو‌های پیشمرگ جهت استقرار در مناطق مهم مشترک موسوم به خط آبی که نیرو‌های دولت مرکزی و اقلیم را از هم جدا می‌کند، منجر شد.

الخفاجی اظهار کرد: این دو تیپ تحت فرمان وزارت دفاع خواهند بود و استقرار آن‌ها در مناطق مورد اختلاف از ابتدای ماه آتی میلادی انجام خواهد شد.

۱۸ سپتامبر کنونی، نمایندگان عرب و ترکمان پارلمان عراق از استان کرکوک با بازگشت پیشمرگ‌ها و تضعیف دستاورد‌های محقق شده پس از اجرای طرح اعمال قانون مخالفت کرده و تعویق انتخابات پارلمانی کرکوک را خواستار شدند.

الخفاجی در بخش دیگری از اظهارات خود اعلام کرد: در روز‌های آینده شاهد چهارمین شبیه‌سازی رای‌گیری خواهیم بود، این طرح آزمونی برای واکنش نیرو‌های امنیتی و چگونگی مقابله آن‌ها با موارد ویژه‌ای است که احتمالا دارد داخل مراکز رای‌گیری رخ دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: