کد خبر: ۳۶۰۵۲۶
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶
0
تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های جهانی تایلند را شکست داد تا در ادامه این رقابت ها، والیبال ایران برای کسب عنوان نهمی تا دوازدهمی به مصاف حریفان خود برود.
پیروزی جوانان والیبال ایران مقابل تایلند
مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان پیگیری شد و تیم ملی والیبال ایران مقابل والیبال تایلند قرار گرفت و به پیروزی دست یافت.

جوانان والیبال ایران که برای کسب مقام نهمی تا شانزدهمی با حریفان به رقابت می‌پرداختند در گروه G مسابقات قرار گرفته و با تیم‌های مراکش، مصر و تایلند همگروه شدند. والیبال ایران توانست در این گروه مقابل حریفان به پیروزی برسد و به عنوان صدرنشین به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند.

رقابت جوانان والیبال ایران و تایلند در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران پایان یافت.

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جوانان جهان روز‌های پنج‌شنبه و جمعه استراحت خواهند داشت و ادامه مسابقات از روز شنبه برای هشت تیم برتر در ایتالیا و هشت تیمی که برای رتبه‌های نهم تا شانزدهم با یکدیگر مسابقه می‌دهند، در صوفیه بلغارستان پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران روز شنبه در صوفیه بلغارستان برای کسب رتبه نهم تا دوازدهم رقابت‌ها به مصاف کوبا خواهد رفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: