کد خبر: ۳۶۰۶۳۷
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
0
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از فوت کارگر جوان به دلیل حریق در یک مغازه در حوالی میدان آرژانتین خبر داد.
حریق دراغذیه فروشی خیابان آرژانتین/ کارگر جوان جان باخت
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، درباره حادثه حریق در یک مغازه در حوالی میدان آرژانتین اظهارداشت: ساعت ۳:۵۵ دقیقه امروز از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ وقوع حریق در یک باب مغازه در میدان آرژانتین ابتدای خیابان الوند به نیرو‌های آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیرو‌های ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات و خودروی پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند. مغازه اغذیه فروشی و سوپرمارکتی ۳۰ متری با یک طبقه منفی بود که یک دستگاه موتور سیکلت هم در آن پارک شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیرو‌های آتش نشانی موفق به ورود به مغازه و اطفای حریق در کوتاه‌ترین زمان ممکن شدند، خاطر نشان کرد: این مغازه دارای کرکره برقی بوده و که آتش نشانان با برش کرکره وارد محل حادثه شدند، ولی کارگر جوانی داخل مغازه به دلیل دودگرفتگی غلیط و حریق متاسفانه جان خود را از دست داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: