کد خبر: ۳۶۰۶۴۲
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
0
یک شرکت تولید نرم‌افزارهای جاسوسی با افتتاح دفتر خود در ابوظبی در پی بازاریابی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به خصوص عربستان است.
دفتر نمایندگی یک شرکت جاسوسی صهیونیستی در امارات افتتاح شد
منابع خبری از افتتاح دفتر شرکت صهیونیستی AWZ Ventures که در زمینه فناوری جاسوسی و دیده بانی فعالیت می‌کند، در شهر ابوظبی امارات خبر دادند.

سازمان رادیو کانادا (CBC) در وبسایت خود نوشت که «استیفن هاربر» نخست‌وزیر اسبق این کشور اخیرا به مدیرکلی شرکت AWZ Ventures اسرائیل رسیده است. این شرکت در زمینه ارائه خدمات در زمینه شناسایی افراد و ارائه اطلاعات جامع از آن‌ها فعالیت می‌کند.

این شرکت همچنین یک دفتر نمایندگی در ابوظی با نام AWZ Horizons تأسیس کرده و «کاترین ویرر» دیپلمات سابق کانادایی در رأس آن قرار دارد و مأمور است تا برنامه‌ها و فناوری‌های ساخت شرکت را به عربستان سعودی و دیگر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بفروشد.

طبق این گزارش اعضای سابق موساد و سازمان‌های اطلاعاتی اسرائیلی و آمریکایی در این شرکت مشغول به کار هستند. AWZ Ventures همچنین در ۱۸ شرکت امنیت سایبری اسرائیلی سهام دارد.

وبسایت سعودی‌لیکس در این باره نوشت که تلاش این شرکت امنیتی برای فروش محصولات خود به عربستان سعودی در حالی است که اخیرا روزنامه جروزالم پست اسرائیل در مقاله‌ای از برداشته شدن گام‌های جدید در راستای توسعه روابط میان ریاض و تل آویو خبر داد و نوشت که دولت سعودی تمایل و انگیزه بالایی باری عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: