کد خبر: ۳۶۰۶۵۰
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
0
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز (جمعه) در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، گلستان و آذربایجان‌های شرقی و غربی بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد، گفت: بارش‌ها در شمال کشور تا اواسط هفته آتی با شدت و ضعف ادامه دارد.
تداوم بارش باران در مناطق شمالی کشور تا اواسط هفته آتی
سازمان هواشناسی کشور، «فریبا گودرزی» به تازه‌ترین وضعیت جوی کشور برای امروز (جمعه) و روز‌های آتی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز با تشکیل چرخند حاره‌ای در شمال اقیانوس هند و حرکت آن به سمت دریای عمان انتظار داریم از بعد از ظهر تا یکشنبه هفته آتی در جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران همراه با رعدوبرق و وزش باد‌های خیلی شدید رخ دهد.

گودرزی با تاکید بر اینکه طی این مدت دریای عمان و سواحل سیستان و بلوچستان مواج و توفانی است، ادامه داد: برای این مناطق هشدار صادر شده و غرق شدن شناور‌های تجاری و صیادی، آسیب دیدن شناور‌های مستقر در بنادر صیادی و تاسیسات ساحلی و فراساحلی، از بین رفتن قفس‌های پروش ماهی و تور‌های صیادی و وقوع سیلاب ساحلی محتمل است.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه بعد از بارش‌ها در سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور و بخش‌هایی از استان‌هایی مانند یزد، سمنان، کرمان و شمال اصفهان وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد، گفت: این وضعیت یکشنبه و دوشنبه هفته آتی در نوار شرقی کشور پیش‌بینی شده است؛ از امروز تا بعد از ظهر شنبه نیز غرب دریای خزر و نیمه غربی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وی افزود: امروز (جمعه) در استان‌هایی مثل گیلان، مازندران، اردبیل، گلستان و آذربایجان‌های شرقی و غربی بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد که شدت بارش‌ها امروز در گیلان و اردبیل پیش‌بینی شده و منجر به آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد. بارش‌ها در شمال کشور تا اواسط هفته آتی با شدت و ضعف ادامه دارد.

گودرزی خاطرنشان کرد: امروز آسمان تهران صاف همراه با غبار صبحگاهی بود و در طول روز وزش ملایم باد رخ می‌دهد. ۲۸ درجه سانتی گراد بیشینه دمای تهران خواهد بود و هوای پایتخت در روز‌های آتی خنک خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: