کد خبر: ۳۶۰۸۰۵
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
0
زن و مردی که در جریان آشنایی اینستاگرامی، سناریوی قتل شوهر زن را طراحی و اجرا کرده بودند به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد.
دستگیری بلاگر معروف به جرم قتل! + جزییات
سال‌۹۹ زن سالخورده‌ای به اداره پلیس رفت و مأموران را از ناپدید شدن پسرش باخبر کرد و گفت: «پسرم بهنام نام دارد. او ۱۴‌ سال قبل ازدواج کرد و صاحب یک دختر است. چند روزی از او اطلاع نداشتم تا اینکه با عروسم تماس گرفتم. او گفت پسرم به کشور امارات مهاجرت کرده است و قصدی برای برگشت به ایران ندارد. با شنیدن این حرف شوکه شدم و با خودم گفتم محال است بهنام بدون خداحافظی از من کشور را ترک کند. تا حالا از پسرم حرفی در این باره نشنیده بودم. من به این موضوع مشکوک هستم و از پلیس تقاضا دارم مرا کمک کنند.»

با ثبت توضیحات زن سالخورده، تحقیقات در این باره آغاز شد تا اینکه در روند تحقیقات مأموران دریافتند مرد جوان در اینستاگرام فعال بوده و همسر او به نام سمیرا ۲۹‌ ساله نیز بلاگر است و فالوور‌های زیادی هم دارد.

با به‌دست آمدن این اطلاعات سمیرا مورد تحقیق قرار گرفت. او مدعی شد شوهرش مهاجرت کرده‌ است، اما نتوانست مدارکی را در این باره ارائه دهد. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه زن جوان در روند بازجویی‌ها سرانجام به قتل شوهرش با همدستی مردی به نام آریا اعتراف کرد.

او در شرح ماجرا گفت: «من و بهنام ۱۴‌ سال قبل با هم ازدواج کردیم و صاحب یک فرزند دختر شدیم. بهنام مرد بداخلاقی بود و من و دخترم را خیلی اذیت می‌کرد. او ورزشکار بود، اما به قرص‌های ترامادول اعتیاد داشت به همین خاطر این موضوع او را بدخلق‌تر و پرخاشگر کرده بود.

من در اینستاگرام پیج‌های تبلیغاتی داشتم و از این طریق درآمد داشتم تا اینکه یک روز با یک بلاگر که خودش را سحر معرفی کرده بود آشنا شدم. در این مدت آشنایی با او صمیمی شدم به همین خاطر با او درد دل کردم و از بدرفتاری‌های شوهرم گلایه کردم. رابطه من و سحر خیلی به هم نزدیک شد تا اینکه خواستم او را ملاقات کنم.

روزی با هم قرار گذاشتیم، اما وقتی سر قرار رفتم، فهمیدم او زن نیست و یک مردی به نام آریا است. رابطه ما خیلی به هم نزدیک شده بود به همین دلیل برایم مهم نبود که او یک مرد است. بعد از ملاقات آریا این ارتباط ادامه داشت و من در مورد زندگی شخصی‌ام برای او بیشتر صحبت کردم تا اینکه روزی از او خواستم به من کمک کند، تا شوهرم را گوشمالی بدهم شاید دست از بدرفتاری‌هایش بردارد.»

زن جوان ادامه داد: «برای آشنایی با شوهرم، آریا خودش را به عنوان پیج مدلینگ کودک به شوهرم معرفی کرد و طرح دوستی ریخت. بعد از این آشنایی، او به خانه‌مان آمد. طبق نقشه آریا قرص‌های خواب‌آور خریده بود و بعد از اینکه به خانه‌مان آمد قرص‌ها را در یک نوشیدنی به شوهرم خوراند.

بعد از اینکه شوهرم به خواب عمیقی فرو رفت، من و آریا دست و پای او را بستیم تا او را آرایش کنیم سپس از او فیلم بگیریم. با گرفتن فیلم می‌خواستیم او را تهدید کنیم اگر از اذیت و آزار من و دخترم دست برندارد فیلم‌هایش را در اینستاگرام پخش کنیم و آبرویش را ببریم. حین فیلمبرداری بود که یکباره شوهرم بیدار شد. آریا خیلی ترسیده‌بود به همین خاطر دست به چاقو شد و به او ضربه زد.»

زن جوان در آخر گفت: «بعد از اینکه فهمیدیم او به قتل رسیده‌است، همراه آریا جسد را به بیابان‌های حاشیه تهران بردیم و در یک سطل زباله آتش زدیم.»

با ثبت این اظهارات، آریا ۳۵‌ساله که دارای سابقه کیفری هم بود بازداشت شد. او در توضیح به مأموران گفت طراح این نقشه سمیرا بوده و دستور قتل را او داده بود و مدعی شد فقط به زن جوان کمک کرده‌است و در قتل نقشی نداشته‌است.

بعد از این توضیحات، مرد جوان بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت تا اینکه خلاف اظهارات قبلی گفت خودش به تنهایی مرد جوان را به قتل رسانده و همسر مقتول در قتل شوهرش نقشی نداشته و بی‌گناه است.

او در توضیح بیشتر گفت: «من و سمیرا قصد قتل نداشتیم. آن روز بعد از بیهوش کردن شوهر سمیرا در حال حرف زدن بودیم که یکباره به هوش آمد و از خواب بیدار شد. در آن شرایط از ترس چاقو را برداشتم و یک ضربه به او زدم. بعد از قتل به خانه خاله‌ام رفتم و ویلچر پسرخاله‌ام را که معلول بود قرض گرفتم سپس به محل حادثه برگشتم. جسد را روی ویلچر گذاشتم و بعد آن را سوار ماشین کردم و به حاشیه تهران بردم و جسد را آتش زدم. در این حادثه سمیرا بی‌تقصیر است و نقشی نداشته است.»

با اظهارات ضد نقیض مرد و زن جوان، سرانجام با توجه به شواهد و قرائن موجود، آریا به اتهام مباشرت در قتل و سمیرا به اتهام معاونت در قتل راهی زندان شدند. پرونده نیز بعد از صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب متهمان بعد از تعیین شعبه در وقت رسیدگی در یکی از شعبات دادگاه محاکمه خواهند شد. این در حالی است که اولیای‌دم درخواست قصاص را مطرح کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: