کد خبر: ۳۶۰۸۳۷
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
0
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شرکت‌های خارجی فعال در ایران باید بدانند که نمی‌توانند هر وقت که دلشان می‌خواهد بروند و هر وقت هم که بخواهند بازگردند.
هشدار به شرکت‌های لوازم خانگی خارجی!
اقبال شاکری با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، بیان کرد: حمایت از تولید داخل برای ثبات بخشی و پیشرفت اقتصادی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست.

فرمان اخیر ایشان مبنی بر عدم واردات لوازم خانگی خارجی دلگرمی بزرگی برای تولید کنندگان داخلی که با تلاش شبانه روزی سعی کردند خلاء عدم حضور شرکت‌های خارجی را برای مردم و کشور پر کنند، بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: لازم الاجرا بودن این فرمان، پیام رسایی برای دیگر شرکت‌های خارجی فعال در ایران است. آن‌ها باید متوجه شوند، نمی‌توانند هر وقت دلشان می‌خواهد بروند و هر وقت هم که بخواهند بازگردند. اجرای این فرمان در تمام زمینه‌های مشابه گام موثری برای عدم وابستگی کشور عزیزمان به کالا‌ها و خدمات دیگران خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: