کد خبر: ۳۶۰۸۳۸
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
0
رییس گروه ساماندهی منابع مکتوب دفتر انتشارات و فناوری آموزشی از انتشار فراخوان ارسال کتاب‌های آموزشی و تربیتی به سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی مکتوب برای ناشران و دست اندرکاران حوزه نشرآموزش خبر داد.
فراخوان ارسال کتاب‌های آموزشی و تربیتی منتشر شد
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مهتاب میرایی آشتیانی از انتشار این فراخوان با هدف اعطای تأییدیه رسمی وزارت آموزش و پرورش و دریافت نشان استاندارد الکترونیکی به کتاب‌های مناسب ورود به مدرسه خبر داد.

وی با اشاره به اهداف انتشار این فراخوان گفت: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با هدف ساماندهی، نظارت و ارزیابی مستمر در حوزه تولید و نشر منابع آموزشی و تربیتی مناسب برای دانش آموزان، معلمان، کارشناسان و دانشجومعلمان از افراد حقیقی و حقوقی علاقه‌مند اعم از ناشران ملی و بین‌المللی در حوزه‌های کودکان، نوجوان و بزرگسال، مؤسسات آموزشی و فرهنگی و صاحب نظران و فعالان این حوزه دعوت می‌کند آثار مکتوب خود را برای داوری به دبیرخانه مربوطه واقع در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ارسال کنند.

رئیس گروه ساماندهی منابع مکتوب درخصوص کتاب‌های واجد شرایط برای شرکت در این فراخوان گفت: کتاب‌های کمک درسی و کمک آموزشی، کتاب‌های داستانی و کتاب‌های مناسب برای کودکان استثنایی که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ منتشر شده‌اند در صورتی که با آموزه‌ها و ارزش‌های دینی و ملی مطابقت داشته باشند. همچنین کتاب‌های دارای محتوای آموزشی و تربیتی ویژه مدیران، والدین، کارشناسان، مربیان و کودکان پیش از دبستان (۰ تا ۶ سال)، دبستان، متوسطه اول، متوسطه دوم و فنی‌و حرفه‌ای که بر اساس اصول و استاندارد‌های آموزشی نوشته شده‌اند و دارای روش‌های یاددهی و یادگیری و شناسنامه مشخص و مناسب برای گروه‌های سنی مختلف هستند و دارای شابک، کیفیت کاغذ، رنگ و چاپ استاندارد و بدون ضرر برای مصرف کنندگان باشند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

به گفته میرایی، آثار دریافتی پس از ثبت در سامانه http://samanketab.roshd.ir توسط کمیته داوری بررسی و نتیجه آن از طریق پست الکترونیک برای ناشر ارسال می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: