April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۰۹۴۶
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
0
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نشانی پایگاه‌های واکسیناسیون دانش‌آموزان تهرانی در چند روز آینده اعلام می‌شود.
پایگاه‌های واکسیناسیون دانش‌آموزان تهرانی بزودی اعلام می‌شود
مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال تهرانی اظهار کرد: قرار است ۱۰۰ پایگاه واکسیناسیون دانش‌آموزان در شهر تهران دایر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که این پایگاه‌ها در کجا دایر خواهند شد، افزود: پایگاه‌های واکسیناسیون دانش‌آموزان در مدارس پیش‌بینی شده‌اند که در هر منطقه متناسب با سن و جنسیت، این مدارس مشخص شدند.

ثقفی درباره آدرس این مدارس گفت: آدرس پایگاه‌های واکسیناسیون دانش‌آموزان در شهر تهران طی چند روز آینده اعلام می‌شود که دانش‌آموزان و والدین‌شان در هر منطقه می‌توانند به این پایگاه‌ها برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان برای واکسیناسیون نیز ادامه داد: نیاز به ثبت‌نام دانش‌آموزان نیست و با مراجعه به پایگاه، واکسیناسیون آن‌ها و والدین‌شان انجام می‌شود.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: پایگاه‌های واکسیناسیون دانش‌آموزان در یک فواصل معین در مناطق پیش‌بینی شده است که نیاز به طی کردن مسافت در هر منطقه به حداقل برسد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: