April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۱۰۱۹
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
0
راه اندازی آزمایشی طرح SME۳۶۰X به عنوان یک ابزار ارزیابی دیجیتال برای شرکت های کوچک و متوسط و موسسات اعتباری است تا بتوانند اثر فعالیت های خود بر محیط زیست را ارزش گذاری کنند.
اقدامات بانک توسعه صادرات برای حفظ محیط زیست
بانک توسعه صادرات با راه اندازی آزمایشی طرح SME ۳۶۰ X به عنوان یک ابزار ارزیابی دیجیتال برای شرکت‌های کوچک و متوسط و موسسات اعتباری کرده است تا بتوانند اثر فعالیت‌های خود بر محیط زیست را ارزش گذاری کنند.

طرح SME ۳۶۰ X بعنوان یک ابزار ارزیابی دیجیتال می‌تواند اثر فعالیت‌های این شرکت‌ها را بر محیط زیست، چون انتشار گاز‌های گلخانه‌ای صرفه جویی در مصرف آب، بازیافت زباله، پیشگیری از آلودگی آب هوا و خاک را اندازه گیری و ارزش گذاری کند.

براساس این گزارش پس از این که بنگاه‌های اقتصادی داده‌های اصلی زیست‌محیطی خود را در پلتفرم SME ۳۶۰ X وارد کردند، این پلتفرم به طور خودکار برآورد نمره پایداری و ارزیابی زیست‌محیطی براساس یک سیستم معیار جهانی پایدار را ارائه می‌دهد.

این طرح برای تمامی مشاغل در سرتاسر جهان در دسترس بوده و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط (SMEs)، اتاق‌های بازرگانی و سازمان‌های تجاری در دوره آزمایشی این پلتفرم، می‌توانند - قبل از راه‌اندازی تجاری این طرح در اواخر سالجاری میلادی - به صورت رایگان در طرح SME ۳۶۰ X ثبت‌نام کنند.

از آنجایی که در تصمیم‌گیری‌های سازمان ملل متحد، مسائل زیست‌محیطی از اهمیت به سزایی برخوردارند، لذا امکان دسترسی به منابع مالی ارزان‌تر از سوی بانک‌های دنیا برای بنگاه‌ها و دستگاه‌هایی که در این طرح مشارکت نموده‌اند، فراهم می‌گردد.
 
بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط، اتاق‌های بازرگانی و سازمان‌های تجاری در صورت تمایل می توانند از طریق لینک ذیل نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام نمایند:
http://icc-iran.com/Resources/File/brochuresep۲۰۲۱_iccsme۳۶۰x.pdf

https://iccwbo.org/resources-for-business/small-and-medium-sized-enterprises-smes/icc-sme۳۶۰x/?_cldee=YmFocmVoYmFyQGljYy۱pcmFuLmNvbQ%۳d%۳d&recipientid=contact-۱۹b۶۰dc۶۱۵۷۸ea۱۱a۸۱۱۰۰۰d۳aba۷۷ea-۸ea۵b۰۵۱۲۵d۶۴۲۹۹۹۵a۷dc۲۶۶e۳۶d۳۳۱&esid=a۰e۸۲c۵۳-ef۰b-ec۱۱-b۶e۶-۰۰۰d۳adda۴۴۸
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: