April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۱۰۳۴
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
0
احسان مومنی از برخورد بین دو موتورسیکلت در محدوده چهارراه سیروس خبر داد و گفت: در این تصادف سه نفر مجروح شدند.
برخورد شدید دو موتورسیکلت حادثه آفرید
به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر دیروز وقوع یک فقره تصادف جرحی بین دو دستگاه موتورسیکلت در مسیر شمال به جنوب خیابان مصطفی خمینی نرسیده به چهارراه سیروس به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: دو دستگاه موتورسیکلت که در این محدوده مشغول تردد بودند به شدت با یکدیگر برخورد کرده و نقش بر زمین می‌گردند.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۱۲ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: هر دو راکب موتورسیکلت و یک نفر ترک نشین پس از این برخورد مصدوم می‌گردند که با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی برای هر دو نفر از آن‌ها انجام شده، ولی به علت شدت ضربه وارده راکبین موتورسیکلت راهی بیمارستان می‌گردند.

جان باختن راننده موتورسیکلت در دورگرد آوینی

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

وی از رانندگان موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان در معابر شهری و بزرگراهی با سرعت بالا حرکت نکرده و با سرعت مطمئنه و سرعتی که مقررات و قوانین در آن محدوده و یا حتی کمتر از آن تردد نمایند و هیچ گاه از چراغ قرمز عبور ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم ضمنا قبل از روشن کردن موتورسیکلت کلاه کاسکت خود را بر سر بگذارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: